Annons
Artiklar om
Kampsport
Tidigare

Läsartext Dubbla silver till Ö-vik vid SM i taekwondo

Läsartext Stor taekwondotävling arrangerades i Ö-vik
Annons
Annons
Tidigare

Läsartext Framgångar för Sooshim Taekwondo Örnsköldsvik

Örnsköldsviks Atletklubb tog sex SM-medaljer i armbrytning

Läsartext Svarta bälten trots Covid-begränsningar

Läsartext Anders och Håkan har nått högre grad än någon tidigare i Ö-viks Ju-jutsu Club
Annons
Annons

Fyra medaljer till Örnsköldsviks Atletklubb i The Golden Arm Championship

Framgångar på taekwondomattan – flera medaljer under helgen till Ångermanlandsklubbar

Kramforstalang tog guld på nordiska mästerskapen i Taekwondo: "Jobbat med att se förluster som en lärdom"

Evenemangsguide: Få koll på vad som händer i Ö-vik kommande vecka

Läsartext Filip och Caisa från Ö-vik erövrade svart bälte i ju-jutsu

Succé för Kramfors taekwondoklubb – flera medaljer bärgades under SM: ”Ska prestera på yttersta världstopp i framtiden”

Dubbla VM-guld för Ö-vikskille: "Känns bra men har inte hunnit känna efter så mycket än"

Halv åtta hos mig-deltagaren Lena om engagemanget i taekwondo – och sitt svarta bälte: "För mig tog det tio år"

Debuterade i ny viktklass – Caroline Persson gjorde succé direkt: "Jag gick ikapp, gick om och vann"

Härnösandsprofilen tillbaka efter ryggbesvären – samtidigt nominerad till pris: "Människor som tycker jag gör någonting bra"
Annons
Annons

Historisk första tävling i Sollefteå – succé för hemmaklubben: "Gäller att få igång intresset"

Läsartext KenRo Wado Karate har avslutat vårterminen med träningsläger

Efter förlusten i Globen – Alexander Gustafsson lägger av: "Showen är slut"

Läsartext Nya svartbälten igen hos Örnskölsviks Ju-jutsu Club

Soo Shim blev bästa klubb i internationell konkurrens: "Årets motstånd var mycket tufft"

Soo Shim Härnösand kammade hem medaljer i Finland

Kramforskille debuterar i VM – tränar varje dag: "Jag får en adrenalinkick"

Se bilderna från Soo Shim Örnsköldsviks RM-framgångar

Taekwondoframgångar i Härnösand och Kramfors – tolv guld klubbarna emellan

Läsartext Ö-viksframgångar vid Armbrytnings-SM i Helsingborg

Läsartext Elva nya instruktörer hos Örnsköldsviks Ju-jutsu Club

Två guld och två silver i Norrlandscupen för Soo Shim taekwondo: "Otroligt stark bedrift"

Läsartext Sollefteå Karateklubb Wadokai vinner högt anseende i Japan – Fred Jarbro tränar för 7:e graden av svart bälte

Läsartext Fantastiskt år för KenRo Wado Karate

Alexander Gustafsson förlorade titelmatchen mot Jon Jones – domaren bröt i tredje ronden

Caroline från Härnösand bäst i Sverige – ett år efter skadan som satte karriären på spel: "Den största segern"

Läsartext Fin inramning på Sollefteås klubbmästerskap i karate

Agnes från Husum tar stora steg på brottningsgymnasiet i Klippan – siktar på OS: "Blivit mycket starkare"
Annons
Annons

Anders, Emelie och Wilmer godkända för svart bälte i ju-jutsu

Ö-viks stora kampsportslöfte blev mobbad i Uganda – tog sig ur det tack vare taekwondon: "Självförtroendet kom"

Efter dödsbeskedet – profilerna sörjer Frank Andersson: "Du kommer vara så saknad här nere"

Bildextra: Frank Andersson är död – här är hans karriär och liv i bilder

Brottningslegendaren Frank Andersson har dött: "Hans hjärta orkade inte till sist"

Härnösandssonen femma i ungdoms-VM i brottning: ”Är aldrig nöjd någonstans”

Erik Skoglund väckt ur koman: "Visat prov på många positiva tecken"

Efter hjärnblödningen – då ska Erik Skoglund väckas ur koman: "Fortfarande allvarligt"

Storslam för Kramforsklubben på SM – supertalangen utsedd till bästa fighter

Efter Skoglunds hjärnblödning – Paolo Roberto slår fast: "Karriären är över"

Boxningsstjärnan Erik Skoglund drabbad av hjärnblödning – försatt i koma