Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Försämrad kundservice

Annons
Försämrad kundservice

Nyligen var jag min man och 1-årige son på Ica Trollet i Sollefteå och skulle helghandla, varav vi tog en kundvagn utan att kontrollera konstruktionen på vagnen.

Vi började plocka för oss det vi skulle ha, men mitt i alltihop började sonen gråta. När vi kollar ligger vagnssitsen i botten på vagnen. Vi ställer sonen i vagnen och går mot kassorna. Vi frågar kassörskan om de inte tittar igenom kundvagnarna ibland för att kolla om de är hela. Kassörskan svarar då surt: Jag sitter bara i kassan! Sedan nämner hon beloppet på det vi hade handlat för.

Jag betalade och gick därifrån.

Jag tycker att servicen har försämrats till 99 procent sen Gunnar sålde. Det finns en personal där som fortfarande har serviceandan kvar.

Jag hoppas att du som butiksansvarig eller ägare tar kontakt med mig för en ursäkt för det otrevliga bemötandet jag fick av kassörskan.

Kundvagnen

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Mer läsning

Annons