Annons
Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig samt för att säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska. ⇒ Läs mer om cookies

INSÄNDARE: Replik: Efterlyser snabbare hantering av kontaktpersoner

Annons

Replik angående insändaren "Det är den som har behovet som väljer kontaktperson”.

Jag tror att Sollefteås kommunikationsstrateg missuppfattat frågan alternativt inte har koll på den egna hemsidan.

Vid en intresseanmälan om att bli kontaktperson lämnar man endast kontaktuppgifter och då blir det tämligen svårt för kommunen att göra både en bakgrundskontroll samt en matchning.

Jag efterlyser en snabbare hantering från kommunens sida kring ovanstående, så att personer i behov snabbare kan få en matchning.

Det kanske är bättre att någon inom ansvarig verksamhet svarar?

ijmk

■■ Följ Allehanda Ordet fritt på Facebook

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel