Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies
Detta är en annons
Annons

Upp till bevis

Insändare

Upp till bevis

Har med tillfredsställelse kunnat läsa i TÅ att Hemab numera tillämpar ett helt nytt handlingssätt i sina kundrelationer.

"Vårt motto är nöjda kunder", säger en företrädare för företaget.

Då är det bara att hoppas att detta nya handlingssätt också snabbt får genomslag när det gäller vattenfrågan. För det kan väl knappast finnas någon enda inom Hemab-ledningen som är ovetande om vad vattenabbonenterna anser om såväl vattnets kvalitet som den prissättning som tillämpas?

Därför, skyndsamt upp till bevis!

Gunnar Matsson

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel
Annons

Läs mer i appen

Superlokalt. Superenkelt. Ladda ned vår app nu och kom ännu närmare dina nyheter

Ladda ned
Annons
Annons